Πέμπτη 24 Απρ 2014 beta v.2.0
  • Διαξιφισμοί κυβέρνησης - ΣΥΡΙΖΑ για την απόσυρση της Σαμπιχά Σουλειμάν12:50 23/04/2014
  • Eurostat : Στο 12,7% του ΑΕΠ το έλλειμμα της Ελλάδας το 201312:48 23/04/2014
Δημοσίευση : 16:54 16-04-2012

Χαμηλός αιματοκρίτης; Υπάρχει φυσικός τρόπος να τον αντιμετωπίσετε.

Σας παρουσιάζουμε τις τροφές που θα θωρακίσουν τον οργανισμό σας!

A A

 


Χαμηλό αιματοκρίτη αντιμετωπίζουμε  είτε σε κατάσταση αναιμίας είτε σε απώλεια αίματος.

Αν υπάρχει φόβος για τέτοιο πρόβλημα το καλύτερο που έχουμε να κάνουμε είναι να επισκεφτούμε το γιατρό μας προκειμένου να προχωρήσουμε σε εξέταση σιδήρου και φερριτίνης.

Επίσης, εάν αντιμετωπίζουμε πρόβλημα με χαμηλό σίδηρο, πέρα από ειδικά συμπληρώματα διατροφής, υπάρχουν ορισμένα τρόφιμα που πρέπει να βρίσκονται σε αφθονία στο διαιτολόγιο που ακολουθούμε.

Ποια είναι αυτά; Τα κόκκινα κρέατα, όπως το μοσχάρι καθώς και το χοιρινό αλλά και το κοτόπουλο.

Συχνά λέγεται ότι όσπρια όπως οι φακές είναι πλούσιες πηγές σιδήρου. Αυτό αν και σωστό δεν σημαίνει πως ο οργανισμός μπορεί και το απορροφά πλήρως. Είναι σημαντικό να γνωρίζουμε ότι ο σίδηρος από φυτικές τροφές απορροφάται σε μικρότερο ποσοστό σε σχέση με αυτόν από ζωικές.

Φυσικά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν χρειάζεται να καταναλώνουμε όσπρια ή λαχανικά. Ταυτόχρονα όμως με τα τρόφιμα αυτά, αν φροντίσουμε να εντάξουμε στη διατροφή μας τροφές πλούσιες σε βιταμίνη C και Β-καροτένιο μπορούμε να αυξήσουμε ή ακόμη και να διπλασιάσουμε την απορρόφηση του σιδήρου.

Οι ουσίες αυτές αφθονούν στα καρότα, τις πιπεριές, τη ντομάτα, το λεμόνι και το πορτοκάλι.

Τέλος, τροφές που αποτελούν καλή πηγή σιδήρου είναι τα ψάρια και τα θαλασσινά.

Επιμέλεια : Μαρία Νούτσου
email address
Διαφήμιση
Google
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Enallax News Facebook Page
Enallax News Twitter
Όροι Χρήσης